Voimassa 1.4.2018 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy FinFonic Oy y-tunnus 1802279-3. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.finfonic.fi ostoskorin kautta.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

  • tilausnumeron jota voit käyttää viitteenä asioidessasi tilaukseen liittyen
  • maksutapatiedot
  • toimitustapatiedot
  • tilatut tuotteet
  • laskuyhteenvedon

Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön. FinFonic Oy pidättää itsellään oikeuden korjata tuotteiden hintoja jos ne näkyvät verkkokaupassa virheellisesti teknisistä syistä johtuen.

Alennukset

Alennukset lasketaan tuotteen normaalihinnasta. Vain yksi alennus per tuote. Kuponkikoodien alennukset lasketaan kassalla.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Käytössäsi on kattava valikoima maksutapoja. Voit lukea lisää maksutavoista maksaminen -sivulta.

Toimitusaika

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Pankkiyhteyksistä riippuen siihen kuluu 1-3 arkipäivää laskun maksamisesta.
Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan FinFonic Oy:n etusivun ”Ajankohtaista”-osassa.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät rahti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset pakettina tai kirjeenä, vain pakettia voi seurata lähetystunnuksella. Mikäli toimitus halutaan ”särkyvää” -pakettina, lisätään toimituskuluihin erilliskäsiteltävän paketin maksu postin voimassaolevien hintojen mukaan. Lisätietoja Postin pakettivaihtoehdoista maksuista ja kuljetustavoista saat osoitteesta http://www.posti.fi/. Kun lähetys on jätetty Postin tai muun huolitsijan kuljetettavaksi FinFonic Oy:llä ei ole mahdollisuutta vaikuttaa valittuun toimitustapaan tai -osoitteeseen.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi sinun on tehtävä peruuttamisilmoitus ennen peruuttamisajan päättymistä (kuluttajansuojalaki 6. luku 14§). Peruuttamisilmoituksen voit tehdä palautelomakkeellamme tai kirjeitse osoitteella FinFonic Oy, Klemetinkatu 21, 65100 Vaasa.

Voit toimittaa peruuttamisilmoituksen palautelomakkeella

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

  • asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
  • pankkitilinumerosi
  • sekä kopio FinFonic Oy:n tilausvahvistuksesta

Palautusosoite:
FinFonic Oy
Klemetinkatu 21
65100 Vaasa

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta ellei pidemmästä palautusajasta ole etukäteen erikseen kirjallisesti (tilausvahvistuksessa tai muuten esimerkiksi sähköpostitse) sovittu. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Kuluttajansuojalain 6. luvun 17§ mukaisesti, suoritus palautetaan kun tavara on palautettu (http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1978/19780038#L6P17). Kuluista, jotka aiheutuvat yrityksellemme toimituksista, jotka on jätetty noutamatta toimipaikasta perimme erillisen 30 €:n maksun.

Rajoitukset palautusoikeudessa kuluttajansuojalain 6. luvun 16 § mukaisesti:

Hygienia- ja intiimituotteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin luonteensa vuoksi. Hygienia- ja intiimituotteita ovat esimerkiksi nappikuulokkeet ja hands-free-laitteet.
Tuotteelle ei myönnetä palautus- ja/tai peruutusoikeutta, jos se on erityisesti ostajan toivomuksesta valmistettu, tilattu tai muokattu hyödyke, kun työn suorittaminen on ehditty aloittaa tai juuri asiakasta varten hankittavan tuotteen ostotilaus on valmistunut.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info [at] finfonic.fi tai postitse:

FinFonic Oy
Klemetinkatu 21
65100 Vaasa

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa tai muun huolitsijan käsittelyssä, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin tai kyseiselle huolitsijalle.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
FinFonic Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti ja sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle. Jälleenmyyjät -sivuilla mainitut jälleenmyyjäliikkeet ovat itsenäisiä yrityksiä, eivät FinFonic Oy:n toimipisteitä. Jälleenmyyjät hinnoittelevat tuotteet omien hinnoitteluperiaatteidensa mukaisesti eikä FinFonic Oy:llä ole mahdollisuutta vaikuttaa hinnoitteluun määräävästi. Verkkokaupan toimitusehdot, hinnat tai muut ehdot eivät sido jälleenmyyjinä toimivia yrityksiä.